Baby Inside!


Już pewne, jestem w ciąży, koniec pierwszego miesiąca:D Od dziś będziecie mogły śledzić moje zmagania z okryciem rosnącego brzuszka czymś fajnym. To już moja druga ciąża i wiem, że nie jest to łatwy wyczyn - ciążowe stroje w większości sklepów są ALBO: potwornie drogie ALBO: projektowane dla niezbyt wybrednych osób.


Ciekawe, czy uda mi się utrzymać swój styl i ile przytyję...:) Na razie jest mi niedobrze i co chwila płaczę, ale teraz przestałam, by napisać post;)

Obiecuję nie zamęczać Was nowinami, ale na pewno będę czasem wspominać o różnych rzeczach - kłopoty przyszłej mamy;). Jednak daję słowo, że nie będzie to blog ciążowy a nadal szafiarski...:)

Dzisiejsza stylizacja - pogoda nas pozytywnie zaskoczyła - 10 na plusie! Mam na sobie rajstopy - tak, tak, mam. Wszystkie ciuchy - miętowa bluzka, biały sweterek i szorty z uroczymi kieszeniami mam z SH. Obcięłam je z przykrótkich dzwonów. Buty - DeeZee, biżu - stereostore.pl







Zdjecia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja
Buty - DeeZee, biżu - Stereostore.pl

Etykiety: , ,