Podobno nie ma już Francji






Zdjecia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Chciałam z tego miejsca wyrazić mój smutek z powodu istnienia kapeli Kumka Olik, która nigdy nie powinna była powstawać. Dziś dowiedziałam się o fakcie wyklucia się tej smutnej grupy muzycznej, która nie przeszkadzałaby mi w żadnym stopniu. W najmniejszym, gdyby tylko w nazwie płyty nie wykorzystali najpiękniejszego według mnie hasła polskiej nowej fali. Dla tych, co kojarzą tę frazę z kawałka Madame - klawo. Dla tych, co w ogóle nie kojarzą - posłuchajcie, jest poniżej. Dla fanów Kumka Olik - nie no, czy oni mogą mieć fanów?

Dzisiejsza stylizacja znowu za złotówkę;) Spódnica, sweter, futro - są z SH i pewnie nie kosztowały w sumie więcej niż 20 zł. I tylko buty są - wiadomo - z Dizi.

Mateusz ma na sobie same hipsterskie rzeczy i skarpetki DIY. Bardzo chciał zrobić sobie ze mną zdjęcie i z tego powodu posprzątał śnieg, a robi to zawodowo. Wiem, że będzie wrzucał hejterskie komentarze pod tym postem, więc czill.


Etykiety: