Niedzielnie

Uwielbiam odkrywać nowe sklepy internetowe. Już wcześniej pisałam, jest to dla mnie jak wyzwanie porównywalne z upatrzeniem w lumpeksie apaszki Versace:) Często zdarza mi się przeszukiwać sieć (polską!) żeby w końcu zatrzymać się na sklepie takim jak mojatorebka.com i znaleźć mega torbę w cenie tańszej niż gdzie indziej. Kupiłam trzy, więc pojawią się pewnie w następnych postach a sklep będę polecać, bo wysyłka błyskawiczna a rzeczy w realu prezentują się milion razy lepiej niż na stronie www i to jest moje najnowsze odkrycie. Fajny wybór, porządne rzeczy, ja jestem zachwycona.

Do tego płaszcz Reserved, spodnie House za 19,90 PLN (Factory Ursus!), znoszone trampki i duże okulary, i udało mi się schować w ubrania. Mój rozmiar z 36 zmutował w 40 w ciągu niecałego miesiąca. Załamka.

Zapraszam na KONKURS i mojego FACEBOOKA








Zdjecia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja
Torba - mojatorebka.com, spodnie - House, płaszcz - Reserved

Etykiety: ,