Spotkajmy się pod koniec sierpnia

Powoli zaczynam czuć już jesień w powietrzu. To już prawie ósmy miesiąc, więc odczuwam przyciąganie bardziej, kości rozciągają mi się okropnie, do tego chodzę cała spuchnięta i jest mi naprawdę bardzo źlee. Niecierpliwię się i nie mogę doczekać końca, chociaż panicznie się boję tego dnia. Ostatnio nie wytrzymałam i włożyłąm do łóżeczka materac, pościel, wrzuciłam kolorowe zabawki i oglądałam sobie moje dzieło. Ech, teraz to łóżeczko wygląda tak spokojnie! Ale potem rozpęta się prawdziwe piekło, nie zazdroszczę ani sobie, ani moim sąsiadom;) Mimo wszystko jest mi już niewygodnie i tęsknię za moją talią i wystającymi kośćmi, więc chciałabym, żeby te dwa miesiące szybko minęły.
Ciężko mi chodzić, ciężko mi leżeć, ciężko mi wstać i siedzieć. I w dodatku chciałabym już nie myśleć o tym, że jak kupuję bluzkę, to taką, żeby zmieścić pod nią jeszcze wielkiego arbuza, co urośnie jeszcze bardziej. Argh! Z zakupami czekam na zimowe wyprzedaże, choć już teraz pilnie śledzę nowości:)

Kolekcji mnóstwo, zakochana jestem w tej z H&M, którą w całości możecie obejrzeć TU. Do tego Topshopowe strzały, na które zazwyczaj mam za mało kasy, kuszą latami 90 i wspomnieniami podstawówki. Ambiwalentne odczucia, czyli że i tak i nie;) Jak chcecie, kolekcja do zobaczenia pod tym linkiem



Mam na sobie legginsy z H&M, buty wystarczy że powiem że bez obcasów (sic!) i koszulkę z New Look co wspaniale opływa na brzucholu. A fajniejsza byłaby taka cztery rozmiary mniejsza, ale to już na wyprzedaży zimowej;) 
Klipsy są Gośki cioci i - Gośka - jeśli to czytasz to jak się spotkamy to Ci je w końcu mogę oddać;)




Portrety z klatki, te poniżej musiałam wrzucić, bo tak ładnie słońce nam poświeciło, ze to teraz jedne z moich ulubionych zdjęć z okresu ciąży:)






Zdjecia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja


Już niedługo rusza strona lukaszturek.com, na której będziecie mogli pooglądać inne zdjęcia (plakaty i strony www) mojego fotografa. Tymczasem zapraszam na drugiego bloga - Trendhunt. Ave!

Etykiety: ,