36 tydzień ciąży - We're hoping it's a pony

Styl na menela - mój ulubiony:) Zadziwiające jest, że w ciąży zwraca uwagę milion razy bardziej niż w normalnym stanie. Bo w ciąży wiele rzeczy NIE WYPADA. Jakbym była innym człowiekiem. Ale ta inność skutkuje w zasadzie tylko ostracyzmem. Nie wypada założyć na brzuch koszulki z czachą, nie wypada obcasów (nawet jeśli czujesz się w nich świetnie, co naprawdę się zdarza). Nie wypada tego, tamtego. Ale czemu ostracyzm? - To proste. W autobusie, w kolejce, w tłoku - większość ludzi nie zwraca uwagi na Twój odmienny stan. Gdy wsiadasz do autobusu z brzuchem i małą córką, jej szkolnym plecakiem i zakupami, to siedzące gro podziwia widoki w oknie. Gdy poprosisz o miejsce, nieraz usłyszysz taki tekst, że się w Tobie gotuje i gdyby nie ten brzuch to masz ochotę na rękoczyny;) Natomiast gdy idziesz do sklepu kupić papierosy lub alkohol (to że to kupuję przecież nie znaczy absolutnie że jest dla mnie), to Twój brzuch od razu staje się odblaskowy! Usłyszysz porady i uwagi na temat palenia w ciąży, wyrzutów sumienia pani w sklepie i ogólnie złych nawyków społeczeństwa. Zostaniesz wyklęta, w dodatku, gdy masz na sobie koszulkę z czymś innym niż bocian, to może grozić Ci wizyta opieki społecznej ;)
Także dziwne to selektywne widzenie u ludzi. Przeszkadza to, oj przeszkadza. Zwłaszcza, że hormony na wysokim poziomie, waga również, cały czas niewygodnie i można stracić nerwy! Na szczęście u mnie to już końcówka... Potem tylko odchować bacho, żeby samo umiało doprosić się o swoje i z głowy. Jakieś trzy lata. Ech...;)


Mój look menela to: torba Sam Edelman, płaszcz Vero Moda, rękawice H&M (kocham je od kilku lat, należą do mojego brata i czasem uda mi się je ukraść, ale szukam sobie własnych - widział ktoś takie  gdzieś?;)) spódniczka Cubus, stare buty i sweter i koszulka mojego autorstwa - "We're hoping it's a pony" - na którą możecie składać zamówienia (borysue@gmail.com) - zostaw maila, już wkrótce wystawimy je na Allegro i dam znać!







Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: ,