9 miesiąc ciąży

Pokazywałam Wam ostatnio na FB podgląd mojej paczuszki z FrontRows.com. Dziś prezentuję jej zawartość - to torba Amelie by Sam Edelman! Podoba mi się, że jest bardzo pojemna (jak na shopper bag przystało) i noszę ją ostatnio praktycznie wszędzie i do wszystkiego. Błyszcząca, dodaje każdym, nawet najprostszym ciuchom tego fajnego "czegoś":) Do tego luźna bluzka i spodnie w dalmatyńczyka. No i niezbędne w 9 miesiącu ciąży buty alla emu - tym razem szare:) No właśnie - oficjalnie dobrnęłam do 9 miesiąca mojej drugiej i ostatniej ciąży! Za miesiąc pozbędę się brzucha i zaczynam gubienie kilogramów w towarzystwie nowego człowieka... Nareszcie!:)

PS. Trwają prace nad koszulkami ciążowymi mojego autorstwa - szukamy odpowiednich pod nadruki. Już wkrótce przedstawię Wam więcej projektów, pierwszy możecie obejrzeć TU. Jeśli chciałybyście zamówić sobie taką - proszę o kontakt borysue@gmail.com












Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: ,