Wyprawka dla dziecka

Wiele z Was pytało mnie, co przygotowałam w ramach wyprawki dla dziecka. Postanowiłam więc przedstawić ją w jednym, jedynym, osobnym poście. Na zdjęciach poniżej pogrupowałam dosłownie wszystkie rzeczy, o których pamiętam, że je kupiłam - naturalnie pewnie zdarzyło mi się kilka z nich zapomnieć... - już widzę, że brakuje leżaczka:) Mimo tych kilku małych braków znajdziecie tu kompletna wyprawkę dla noworodka i Mamy:) Jedyne, czego nie udało mi się załączyć to.. ciuszki - niestety jest ich OGROM i nie miałabym czasu by sfotografować wszystkie. Starałam się aby przedmioty na zdjęciach odzwierciedlały dokładnie to, co kupiłam.

Jeśli macie jakieś uwagi, bo np. czegoś zapomniałam, bądź pytania dotyczące wyprawki dla Malucha - piszcie śmiało! Mam nadzieję, że to się komuś przyda, bo wiem, że na mojego bloga wchodzi ostatnio całkiem sporo przyszłych Mam:)

Od następnego posta znowu stylizacje - obiecuję!:)

I ZAPRASZAM:

BRYKA - spacery i podróże:

Wózek Joolz Day głęboko - spacerowy - rama - carbon, obicie - antracyt, fotelik Maxi Cosi Pebble Confetti, niebieski śpiworek (ale chyba chciałabym ładniejszy...:))
SPANIE - pokoik dziecięcy w skrócie
Brązowy mięciutki becik, dwa kocyki z mikrofibry (postawiłąm na ciemne kolory!) pozytywka z IKEI (to nasza pierwsza zabawka dla Maxa), różowe łóżeczko - po córeczce, dwie białe komody Malm z IKEI na ubranka, prześcieradła na materac (gryka-kokos) i przewijak (znowu intensywne barwy) dwa komplety pościeli, usztywniany przewijak, pojemnik na zabawki, kieszenie na niezbędne akcesoria na łóżeczko



HIGIENA I KARMIENIE - na zdrówko
Zestaw startowy NUK, niezbędny kojec Motherhood i zapasowa poszewka, tasiemka do smoczka, butelka Tommee Tipee ze sterylizatorem, smoczki Tomme Tippe Close to Nature, chusta kółkowa w moro:), ręczniki, wanienka.

DLA MAMY - podstawowe rzeczy do szpitala (precz brzydkim koszulom z żyrafką!)
Dwa staniki do karmienia - H&M (59,90 i Lupoline), szlafrok  (Cubus, 99 zł) dwie koszule z dekoltem - (H&M Basic 39,90), trzy pary ciepłych skarpetek, kapcie, ręczniki.

HIGIENA po porodzie - dla Mamy i Dziecka
Medela krem na podrażnione brodawki, mysełko Bambino, ochraniacze z ceratki na materace, papier toaletowy, chusteczki higieniczne, wkłądki laktacyjne Tomee Tippee, podkłądy poporodowe Bella Mama (ja kupiłam 6 paczek), płyn AA HELP do higieny intymnej, poduszeczka poporodowa do siadania, Linomag krem od pierwszych dni życia, Linomag puder zasypka, Nose Frida, Sudocrem, Kindii Baby płatki i patyczki z zabezpiecznikiem, Hartmann podkłady higieniczne na łóżko - 30 szt., NUK laktator ręczny, majteczki poporodowe jednorazowe, Windii, płyn do sterylizacji rąk, chusteczki do higieny intymnej, waciki ze spirytusem i gaziki jałowe.

NASZE PLANY - co jeszcze musimy kupić
Śpiworek do fotelika Maxi Cosi Confetti, przewijak łazienkowy nadstwaka z organizerem IKEA, nosidło Lascal M1, motoleżaczek Fisher Price, karuzelka nad łóżeczko Fisher Price Rain Forest, łóżeczko - bo zielone ładniejsze - IKEA, torba do wózka Joolz Day antracyt, jeszcze jeden pojemnik na zabawki i zimowy kombinezonek:)


Etykiety: ,