Moja fryzjerka i kolor włosów

Ostatnio nie nadążam z odpisywaniem na maile dotyczące mojego koloru włosów:) Bardzo to miłe! I moja fryzjerka, Pani Teresa, też się cieszy:) Poprosiłam więc o pozwolenie żeby publicznie i otwarcie napisać, gdzie robię włosy i choć nie wiem, czy taki post jest dobry, to niech już będzie:). Pani Teresa ma salon przy Grójeckiej w Warszawie.
Ja zawsze byłam odważna ale i wymagająca wobec mojej fryzury. Obcinam włosy sama, szukam właściwie teraz 'bratniej duszy" która zajmie się cięciem. Ale koloryzuję włosy tylko u Pani Tereski od kilku już lat i w tym temacie jestem jej wierna:) Mój naturalny kolor to - czarny! I niewielu fryzjerów chciało się podjąć rozjaśniania, a tylko dwóm osobom się to udało - jedną z nich jest właśnie moja obecna fryzjerka:) Jeśli wiec zależy Wam na konkretnym kolorze polecam po prostu do niej zajrzeć/zadzwonić i wytłumaczyć, o co chodzi. Nie wiem, czy podejmie się wszystkiego, bo jest osobą doświadczoną i swoje wie! ;)

Nie koloryzuję włosów sama i nie wiem, w jaki sposób to zrobić;).

Wrzucam Wam zdjęcia, które obrazują stan moich włosów od kiedy zajmuje się nimi Pani Teresa (sorry za jakość, self made kamerką hehe), a tu i poniżej znajdziecie numer telefonu i adres:)

Fryzjerka: Teresa Kozłowicz, Grójecka 108 Warszawa, tel: 22 822 61 60

















ECH, KIEDYŚ TO SIĘ PALIŁO... :)

Fryzjerka: Teresa Kozłowicz, Grójecka 108 Warszawa, tel: 22 822 61 60