XXX

Zmieściłam się w szwedy sprzed ciąży. To dobry znak, ale brakuje mi jeszcze bardzo sporo, ale większość ciuchów jest już na mnie za duża. Kupowałam wiele rzeczy przez te 9 miesięcy, toteż mam trochę ubrań w naprawdę dobrym stanie do sprzedania. Jeśli coś Wam się wcześniej podobało, to w rozmiarze chyba głównie L - wszystko w albumie na FB, który na bieżąco uzupełniam. Wkrótce wystawię też aukcje na moim koncie Allegro. Bo w szafie miejsca brak i coś z tym trzeba zrobić.

Ograniczeni zdjęciowo wieczorem eksperymentujemy z szerokim obiektywem, jednak to nie to, bo jest dużo gorszy. Co do włosów - idę do pani Tereski, zrobić odrosty. Postanowiłam na razie nie obcinać, wystarczy mi tylko doprowadzić włosy do względnego porządku.

Wypędzam zimę jak się da, dlatego postanowiłam zrobić konkurs na najciekawszy pomysł na dobry humor podczas takiej okropnej pogody. Do wygrania jest śliczna, dowolnie wybrana Malvaretka. Jeśli macie pomysły na zimowe zajęcia weźcie udział w konkursie TU.

Tymczasem kilka zdjęć i muzyka, której staram się teraz nie słuchać, ale jakoś nienajlepiej mi to wychodzi;)









Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja