nie jestem modelką

Nie jestem modelką. Nie mam 17 lat, nie mam idealnej figury, mam krzywy kręgosłup, przepuklinę, nie mogę ćwiczyć ani się odchudzać. Karmię piersią, zaprowadzam starsze dziecko do szkoły. Bo tak, mam dwójkę wspaniałych dzieci i chłopaka, którego kocham jak nikogo innego. Mam małe zmarszczki które często wymazuję Photoshopem. Nie mam za to kompleksów, jestem jaka jestem i na pewno tego nie zmienię. Uwielbiam ciuchy, kosmetyki, makijaże; mam bloga, którego prowadzę już ponad rok. Nie udaję nikogo, nie naśladuję, nikogo o nic nie proszę, nikomu nic nie zawdzięczam. Jestem mamą, jestem kobietą, choć czuję się jeszcze dziewczyną.
Jestem szczęśliwa.

Mam na sobie sukienkę PullUp. Zdjecia zrobiliśmy pod śmietnikiem Carrefoura. I takie mi się podobają.
Buźka!











Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja