On the road/trzymaj fashion

Wiosna się zaczyna. Mało mam czasu na siedzenie przy kompie, nasiedziałam się. Biegam więc z wózkiem po parkach, Bob wsysa oczami zieleniejącą rzeczywistość;) Marzy mi się majówa nad morzem, na Mazurach, ze śpiącą Kaśką i z Wojtkiem co w nocy w kowbojskim kapeluszu z silnikiem na ramieniu szedł na jezioro łowić ryby a niebo i gwiazdy takie piękne czyste ach. Nie będę coraz młodsza, na wszystko jest czas, trzeba korzystać!

Marzy mi sie muzyka, samochód, woda ciepła, słońce i plaża, wiatr we włosach. Komu jeszcze?
Jedziemy!


A tymczasem, skoro jeszcze w mieście, to sukienka w stylu lat 60-70 (ta, o której pisałam, że kupiłam ją w Sinsay'u), wielkie okulary (staroć z Reserved) i płaszcz z Topshopu, który mam od bardzo dawna.

Postanowiłam wziać udział w konkursie Trzymaj Fashion, organizowany przez Moda Allegro. Są trzy konkursowe opcje - a w jury zasiadają znani blogerzy, Mr.Vintage, Charlize Mystery i Macademian Girl. Ja będę się sprawdzać w kategorii "Kontrasty", ocenianej przez tego pierwszego:) Każdy, kto ma bloga może wziąć udział, także - bawmy się!











Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja