na bogato






















Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Maj zaczął się szaro. Jak napisał ktoś w komentarzu do poprzedniego posta, obrazującą go piosenką jest ta Maanamu, prawda to. Ale tak sobie myślę, że początki maja od kiedy pamiętam często były szare i zimne. Mimo tego rozbuchana wiosna wdziera sie do domu, do mieszkań przez okna, przez zasłony, szczelinami. Kwitną drzewa, a ten zapach kojarzy mi się z ogrodem, z dzieciństwem, bezpiecznie. Uwielbiam taką deszczową pogodę, wtedy gdy jest ciepło i nie trzeba nosić czapki, by nie zmarznąć.

Czapki czapkami, ale zauważyłam, że moja kolekcja butów nie zawiera takich, które mogłabym nosić na codzień, gdy pada. Szukałam czegoś odjazdowego i z nieba spadły mi te sztyblety, które chciałam mieć już od tak dawna, ale ceny Zary były dla mnie Za-porowe. W końcu znalazłam wymarzone i mogę powiedzieć, że wygodne buty do codziennych stylówek, a jednak fajnie wyróżniające się.
Spódnica to łup z SH, za całe 6 zł:) Koszulka - H&M, całe 9,90. No i bluza, którą kupiłam Łukaszowi w zeszłe lato, ale nie chciał jej nosić. Więc sobie przywłaszczyłam:) Taki look luźny, ale połyskujący. Rzadko mi się zdarza tak nosić, ale maj szary, to my nośmy się na bogato!;)

Buty - Czasnabuty.pl, spódnca - SH, torebka - H&M, koszulka - H&M, kamizelka - SH, płaszcz - Topshop, bransoletka - bydziubeka