rebellook pregnancy



Ruszyły nasze koszulki ciążowe Rebellook Pregnancy. Mamy na sprzedaż kilkanaście sztuk, pamiętacie, te z napisem "We're hoping it's a pony", z Jednorożcem i także takie całkiem nowe! Jeśli ktoś jest w ciąży, albo chciałby sprawić komuś prezent, to po szczegóły zapraszam TUTAJ.
Do kupienia na Allegro.

Generalnie ja w domu zanudzam się na amen prawie że, stąd te projekty;)
To znaczy chętnie już poszłabym do pracy. Powoli przeglądam oferty, ale ciężko znaleźć teraz coś na pół etatu. Szukam najchętniej w czasopiśmie, wydawnictwie, jestem po polonistyce i kulturoznawstwie. Ale moje doświadczenie mówi mi, że znów nieoczekiwanie trafię na miejsce pracy, którego się kompletnie nie spodziewałam, a które spełni moje wszystkie oczekiwania. Trzymajcie kciuki, a może Wy macie namiar na jakiś ciekawy wakat?:)

Look to stare legginsy z New Yorkera, ozdobione wstawkami z zamszu po wewnętrznej stronie kolan, bluzka z wyprzedazy z Zary, buty i torebka (popsuł się suwak damn!) z H&M.



















Bransoletka - ILOKO
Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja