Śniadanie Blogerów Warsaw Fashion Weekend // Hotel Bristol








W zeszłą sobotę po raz drugi miałam okazję uczestniczyć w Śniadaniu Blogerów - ekskluzywnym evencie poprzedzającym dwudniowe targi i pokazy mody Warsaw Fashion Weekend.  Tym razem impreza odbyła się w dostojnym, ale i nowoczesnym warszawskim Hotelu Bristol, którego wnętrza pełne klasycznego przepychu zaaranżowano, by ugościć blisko pięćdziesiatkę blogerów modowych.
Wydarzenie odbyło się dzięki markom, które je sponsorują: dziękuję więc za to miłe spotkanie zarówno koleżankom z blogów - w szczególności Olivii z variacji i Joasi Biawo, z którymi przegadałam większość czasu, jak i firmie Molton, a także Empikowi, Oriflame, marce Tołpa i Lindt.
Patronem wydarzenia jest m.in. portal Lamode.info, na którym poczytacie moją wypowiedź - o trendach na nadchodzący sezon.

Podczas spotkania dowiedzieliśmy się, kto w tym roku pojawi sie na wybiegu podczas warszawskiego weekendu mody. Ja nie mogę się doczekać pokazów kilku polskich projektantów.

A jeśli jesteście ciekawi, jakie atrakcje zapewnia w tym sezonie swoim gościom Warsaw Fashion Weekend koniecznie zajrzyjcie TU, a pod TYM LINKIEM kupicie bilety na tę imprezę już teraz.

Zdjęcia - nad tekstem - Warsaw Fashion Weekend, pod tekstem - by me;)
A na sobie miałam strój, który w poprzednim poście - Czułość by Natalia Siebuła.





Etykiety: ,