my riot t-shirt







Zakończyłam poszukiwania idealnych butów na jesień. Skończyło się w Zarze oczywiście. Te, które kupiłam spełniają moje wszystkie wymagania - są stabilne, na niewysokim, prostym obcasie. Czarne. Klasyczne. Pasują do wszystkiego i da się w nich chodzić. Kosztowały mniej niż 300 zł a są ze skóry.
Model: ten.

Długo ich szukałam, obchodząc wcześniej kilka centrów handlowych i spędzając czas przed komputerem wlepiając wzrok we wszystkie znane mi strony internetowe z obuwiem.
Nareszcie mam te idealne.

Do tego kupiłam klasyczną torbę shopper w Stradivariusie. Czekam też na przezroczystą parasolkę z Allegro i właściwie na jesień jestem zapezpieczona;)

PS. Sprzedaję teraz kilka rzeczy - wszystko znajdziecie TU.

Koszulka "My riot tshirt" (ma kaptur z kominiarką) - Lazy Kant, płaszcz - Sheinside, okulary - ZeroUV.


 Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja