siwiak//lenka













Mam na sobie: koszulkę ze złotymi wykończeniami, przezroczystą spódnicę, szlafrokowy płaszcz Sheinside.com, torbę oversize - Recycled By Lenka (świetne odkrycie, torby są wykonane z wysokiej jakości skóry naturalnej, to teraz jedna z dwu moich ulubionych toreb)
 oraz biżuterię z pierwszej kolekcji Darii Siwiak - złoto i onyks. Zakochałam się w tych drobnych kształtach, mam nadzieję, że Wam też się podobają!

O moją blond czuprynę jak zwykle dba Marek z Hair & Nail Concept.

AHA.
Do końca tygodnia salon Hair & Nail Concept w Warszawie zaprasza Was, Czytelników mojego bloga do skorzystania z wszystkich usług z 20% zniżką. Aby z niej skorzystać, wystarczy powołać się na mojego bloga przy zapisie.
Trąbię o tym na FB, ale wiecie co - teraz, żeby wyświetlały się Wam moje posty nie wystarczy tylko "lubić stronę" - trzeba jeszcze włączyć obserwowanie czy cośtam. A inaczej - jak się nie zapłaci - to się nie wyświetla. Takie cwane.
 

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: