borderline | dorosłość jak


















Kurtka przeciwdeszczowa - Aga Guz (szyta na zamówienie - dostępna w wielu kolorach), spodnie - Levi's 550 znalezione na KUKI Shop (to ostatnio moje ulubione spodnie), koszulka - Sheinside, bransoletki - Apart

Ostatnio spędziłam w pracowni/showroomie Agi Guz sporo czasu zapoznając sie z jej kolekcjami. W następnych postach zobaczycie jeszcze kilka jej projektów. Nie znałam wcześniej tej projektantki, mimo, że na rynku działa już parę ładnych lat, jednak - jak sama mówi - dopiero teraz wychodzi powoli z ukrycia. Wszystkim miłośnikom miejskiego luzu i sportowej, prostej elegancji polecam sie zapoznać, przyjrzeć dokładnie zarówno w sklepie internetowym, jak i na stronie FB. Rzeczy są zróżnicowane, jednak widać w nich wspólny mianownik którym jest styl i charakter projektantki.


Te zdjęcia zrobiliśmy około dwóch tygodni temu... co widać po odrostach, jeszcze sprzed wizyty u Marka:) A już dziś  wieczorem zobaczycie efekty naszej weekendowej pracy - kolejne wizerunkowo lookbookowe zdjęcia dla My Signature, ich autorem jest oczywiście Łukasz, za całą resztę odpowiadam ja. Jeśli jesteście ciekawi - zapraszam do śledzenia mojego fanpage na Facebooku!

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja