city look








Zdjęcia tym razem oszczędnie, zrobione na ulicy właściwie mimochodem, ale tak ładnie zgrało się to z tłem, że postanowiłam zamieścić je jako posta. Set składa sie z płaszczyka z jesiennej kolekcji C&A, któy zwraca uwagę wszystkich karmelowym kolorem i pięknym, nieco obszernym krojem oraz dresowych spodni slim adidas Originals, jest miękki i wygodny. Żeby tę stylizację nieco ożywić wybrałam mocny odatek w postaci torebki i minimalistyczny zegarek AM:PM, który znalazłam na stronie Apart. 
Jeśli zainteresowała Was któraś z rzeczy i chcecie jej przyjrzeć sie dokładniej, jak zwykle wszystkie znajdziecie klikając w linki poniżej (do dzis nawet nie wiedziałam, ze C&A ma sklep internetowy ;)) albo zadając mi pytania w komentarzach:)

Na zdjeciach możecie też zobaczyć efekty mojej ostatniej wizyty u dziewczyn i Marka z Hair & Nail Concept, wiecej fotek fryzury niebawem (oraz na moim Instagramie, rzecz jasna), ale póki co mam jeszcze dwa zaległe posty w "starych" włosach do dodania, wiec pewnie pełną krasą fryzurki pochwalę się na blogu dopiero w przyszłym tygodniu. Już po strachu, bałam się obciać je tak krótko, ale teraz jestem zakochana w moich nowych włosach. Dzięki, Marek, jest pięknie! :D

 Spodnie - adidas Originals płaszcz - C&A, torebka - Wearmedicine.com, zegarek - Apart
Włosy, manicure - Hair & Nail Concept

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: