boyfriend's


















Fabryka. W jeden cudowny słoneczny dzień nadrobilismy zaległości i wkrótce na blogu pojawią się kolejne trzy nowe posty z ciuchami, które ostatnio namiętnie noszę (btw, od kiedy mam nowy telefon polubiłam się z moim Instagramem i - jeśli to kogoś interesuje - staram się tam zamieszczać moje codzienne stylówki, w których powtarzją się rzeczy pokazywane na blogu, w innych kombinacjach, chciałabym też wrzucać make-upy, zobaczymy, ile z tego wyjdzie;)).
Dziś mam na sobie set a la boyfriend - pokochałam w tym sezonie większość kolekcji Mango i na sobie mam tym razem zamszową kurtkę i jeansy z tej sieciówki, zamówione on-line na Answear.com, do tego efekt kolaboracji Answear'a z  Patricią Kazadi - jasna bluza tłoczona w bąbelkowy wzór. 
Na uchu kolczyk od Iloko, nausznica, która jednak przyprawia mnie o duzy ból, dlatego znalazła sie tylko na jednym zdjeciu. Śliczna jest, ale niestety nie na mój kształt, buu:(

Stylizację wieńczą czarne lakierki-garniturówki, które ostatnio noszę non-stop. To Vagabondy z Schaffashoes, mam juz przygotowaną następną stylizację z tymi butami, nie sądziłam nawet, że będą tak bardzo wygodne - wygladają przecież na bardzo sztywne, takie też są, ale chodzi się w nich świetnie.
Także tak.

Bluza - Patricia Kazadi dla Answear.com (dostępna on-line na  oraz w stacjonarnych sklepach Medicine w całej Polsce)
Kurtka - Mango via Answear.com
Spodnie - Mango via Answear.com
Nausznica - Iloko.pl
Buty - Vagabond via Schaffashoes.pl


Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: