70's











Buty - Vagabond (Anna), spodnie - Lee (Skyler), kurtka - Mango, kolczyki - Apart


Jestem ostatnio totalną fanką stylu lat 70, marzą mi sie skórzane kurteczki, spodnie dzwony już zamówiłam, kolczyki koła - jak widzicie. Namiętnie oglądałam w zeszłym roku Szalone Lata i chyba tak mi w głowie gdzieś zostało. Dziś małe nawiązanie w postaci wymarzonych butów Vagabond Anna - jak wiecie to jedna z moich ulubionych marek obuwniczych, a własciwie ulubiona, jeśli chodzi o buty niesportowe. Kozaki połączyłam z rurkami z wysokim stanem od Lee i ze skórzaną kurteczką o kroju ramoneski. Myślę jednak,  że to niewielki detal w postaci kolczyków-kół tworzy tu całą stylizację, a czarny golf świetnie ją uzupełnia.

Z nowości u mnie - wreszcie zdobyłam sie na zakup nowej szafy, już widzę ten upgrade moich #OOTD haha:D Z tej okazji zrobiłam generalny porządek, a rzeczy, które są na mnie za duże/za małe dokładnie pofotografowałam, pomierzyłam,opisałam i wystawiłam na Allegro - może znajdziecie tam coś dla siebie?:)

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: