nowinska | perfect bag
















Kiedy planujemy zakup torby to pierwsze co robimy - uderzamy do najpopularniejszych, najbardziej reklamujących się brandów. Ewentualnie poszukujac droższej torebki podchodzimy do zadania selektywnie i wyszukujemy w pamięci te najdroższe butiki. Często gdy łazimy po centrum handlowym szukając tej jedynej torby okazuje się, że naprawdę nic nie spełnia naszych oczekiwań. Bo torby robione dla masowego klienta zawsze muszą wiązać sie z pewnym kompromisem. Natomiast te projektowane przez pasjonatów, takich jak Marysia Nowińska mają w sobie po pierwsze 'to coś', po drugie same wyzanczają trendy, po trzecie - moim zdaniem - są projektowane dla kobiet, które wiedzą, czego chcą. Po czwarte i ostatnie zaś, skoro muszą konkurować z gigantami - są doskonale wykonane i nie można im zarzucić absolutnie najdrobniejszej wady. 

Znam kilka fajnych polskich brandów, do których wracam myślami, gdy planuję zakup nowej towarzyszki, jaką niewątpliwie jest torba. Są też projektanci sezonowi, właściwie boom-y na projektantów, których weryfikuje czas, mam tu na myśli czas trwałości ich wytworów. 
Mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że nie do zdarcia jest moja torba by Lenka czy szara hobo od Mako Bags

Teraz do tej listy dołacza Nowińska Bags - prezentuję Wam torbę inspirowaną prawdopodobnie przełomem wieków - XX i XXI. 

Doskonałej jakości, pojemna, z dwoma paskami (nareszcie, to megawygodne!). Co prawda udajac się do pracowni Marysi chciałam zaopatrzyć się w trzyfunkcyjną, średniej wielkości torebkę, ale tę  wielką pokochałam od pierwszego wejrzenia. Mam na oku jeszcze dwa modele od Nowińskiej, ale o tym póki co ciiii;)

Stylizację w ten zimny dzień stanowiła bluza do biegania wykonana z nowoczesnego, zatrzymującego ciepło materiału (wełna i dri-fit) od Nike, jeansowa kurtka mojego faceta (muszę sobie sprawić taką samą bo non stop mu zabieram) plus szlafrokowy płaszcz Mango. Do tego jeansy Lee via ANSWEAR.COM (noszę je praktycznie non stop ostatnio) i moje ukochane botki Vagabond Code. Stylizację dopełniły okulary z ZeroUV.

Na koniec mam dla Was dobrego newsa: przy zakupach w Answear.com otrzymacie -20% zniżki na zakupy na hasło RBLK11. Szczegóły znajdziecie klikajac w link: rebellook.answear.com/

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: