courage









Chuligan. Look złożony z rurek typu 'spray on' - totalnie obcisłych i dopasowanych, przecierane dziury i marmurkowy kolor dodają im charakteru. Na wierzch flek, a pod spodem wyraźna, biała linia - to narzutka z cienkiej dzianiny z Top Secret, która sprawdza sie jako charakterystyczny, przełąmujący dodatek do wielu stylizacji. Na nogach sznurowane trampki na gumowym obcasie - dosć ciężkie, ale bardzo wygodne, polubiłam się z nimi mocno i nosiłam ostatnio do wielu setów. To Altercore wyszukane na Schaffashoes.pl.
Stylówkę uzupełnia i doskonale podkreśla złota biżuteria z Aparta - maleńkie, złote kolczyki kółka nabieraja tu zadziornego charakteru, mimo, że zwykle takie noszone są przecież przez małe dziewczynki (kojarzą mi się z pierwszą komunią haha). Na mojej zniszczonej przez zimę dłoni (bardzo podoba mi się ta fota) lśni bransoletka, na której chyba wygraweruję niedługo datę, jest do tego celu stworzona.
Wszystko razem tworzy zawadiacko wyglądający strój do śmigania zupełnie swobodnie na codzień.

Kolczyki - KLIK
Bransoletka - KLIK
Spodnie - KLIK
Buty (teraz w wiosennej promce) - KLIK
Narzutka - KLIK

SALE

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: