indali















Na sobie mam outfit złożony z basiców. Podstawą są białe trampki na słoninie, myślę, że ten model buta to dobra inwestycja na zbliżające się cieplejsze dni. Spodnie z Mango mam już ponad rok - dziury na szczescie sie nie powiększyły i mogę je nosić bez obaw, jak to sie działo w przypadku innych poprzecieranych modeli, np z Bershki. Prtostokątna torebka z ekologicznej skórki to prezent - niespodzianka od Parfois, bardzo ładnie wpasowała mi się w stylizację, jest pojemna i łatwo w niej wszystko posegregować, a do tego ma doczepiany pasek, więc można ją nosić również na ramię. Zrobiłam też ostatnio zakupy w Parfois i w następnym poście pokażę Wam coś jeszcze - czekam też na połowe kwietnia, bo podobno wtedy mają wejść fajne nowości z katalogu.
Kluczową rolę odgrywa tu kamizelka z pianki by Orianne, która skrywa biały, baseballowy (męski!) shirt adidas Originals. Stylizację uzupełnia biżuteria z najnowszej seri Apart - Indali. Delikatne, nawiązujące może trochę do stylu secesji roślinne motywy zaklęte w srebrze. Bardzo fajne i delikatne.
Niestety pogoda nas w ten weekend nie rozpieściła więc zdjęcia do nadchodzących postów powstały w domu; w sobotę i wczoraj wiało i padało w twarz, dziś zaś, gdy piszę te słowa zza okna wdziera mi się do mieszkania słońce, tak jest zawsze, haha.

A z okazji tego, że sklep Schaffashoes.pl obchodzi dziś urodziny mam dla Was spercjalne rabaty na zakupy tam: na hasło prezent40 - otrzymacie 40 zł na zakupy powyżej 200 zł (nowa kolekcja, aktywny 13.03-22.03), zaś wpisując wiosna20 dostaniecie 20% rabatu na zakupy powyżej 150zł (produkty nieprzecenione, z wyłączeniem kosmetyków i zapachów, aktywny 13.03-7.06)


Udanych, wiosennych zakupów!



Kamizelka - by Orianne, buty - Schaffashoes.pl, koszulka - adidas Originals, kolczyki, pierścionek - Apart Indali, torebka - Parfois, spodnie - Mango.
Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja