freedom











 Total look - Mango via Answear.com
Buty - Timberland
Kolczyki, wisiorek, łańcuszki - Apart
Kurtka - Levi's

Taki look już od dawna mi się marzył. Kocham Mango, to moja ulubiona sieciówka - jeśli zaglądacie tu czasem to pewnie już wiecie;) 
Jest to miłość jednostronna i toksyczna haha, bo rujnuje mój portfel;) Kolekcja z tego sezonu po prostu mnie opętała! 
Niestety wciąż jest totalnie zimno i chyba tylko przeprowadzka na Karaiby pozwoli mi nosić ukochane stroje wtedy, kiedy chcę. Nie ma to jak wiaterek zdmuchujący wszystkich i wszystko z powierzchni ziemi.
Ale. Większości rzeczy często nie ma w salonach i trzeba je zamawiać online. Nieraz już sparzyłam się na zamawianiu tego bezpośrednio na stronie Mango (nawet pisałąm o tym na moim fejsie kiedyś). Warto więc zamawiać z polskich stron - np. tak jak ja - z Answear.com.

Do tego, ponieważ z sukcesem współpracuję z Answear.com już od długiego czasu, to przygotowaliśmy dla moich czytelników zniżkę:)
Na hasło RBLK13 otrzymacie 20% zniżki na zakupy w Answear.com! Kod jest ważny do 25. 05 maja wiec pospieszcie się!:D
Szczegóły tutaj: http://rebellook.answear.com/

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: