native












Niestety jedyne co ja widzę na tych fotach to moje spuchnięte nogi. Moja letnia zmora, chyba powinnam już przywyknąć, zwłaszcza wieczorem, a jeśli tylko muśnie mnie słońce dodatkowo dochodzi jeszcze wysypka hehe. Zmagam sie z tym od dzieciństwa i mimo, że kocham lato, to ma ono swoje zdecydowane minusy - nawet jeśli cały rok jestem szczupła i dbam o linię, ćwiczę, by w kostiumie kąpielowym wyglądać jako tako, to i tak ostatecznie przegrywam walkę z opuchlizą eh:( 
A przecież moim marzeniem jest wyjechać hen daleko gdzie zawsze jest ciepło i w spokoju otworzyć bar na plaży a rano pływać starą łódką hehe...:) 
Chociaż jak już to osiągnę, to nie będę się martwić takimi pierdołami, postanowiłąm tym razem też to olać:)


Wszystko co mam na sobie opisałam w poniższych linkach:
Fifrak (nie mam na to innego określenia ale super to jest) i sandały - Mango via Answear.com, torba - Kamila Lima, naszyjnik i wisior - Top Secret, kolczyki koła - Artelioni.pl, kolczyk nausznica - Apart.pl

Urodowo: 
nadmorska opalenizna wyrównana Fake Bake 60 minutes, paznokcie - Piuelle.pl (na hasło REBELLOOK otrzymacie 10% zniżki na paznokcie!), włosy - Marek hair&nail concept, rzęsy - Secret Lashes by Marzena (Vintage Strefa urody)

A na hasło RBLK14 od dziś do 24.06 otrzymacie 20% zniżki, szczegóły pod linkiem: http://rebellook.answear.com/



WYPRZEDAŻ MOJEJ SZAFY 20-30 zł

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: