run









Dziś sportowy look again. Tutaj kompozycja jest luźna, spodenki są przeznaczone typowo do biegu, ale dla mężczyzn, buty raczej do treningu na siłowni. Bluzo - kurtka to ciuch, który nie krępuje ruchów, jest super dopasowany i przyjemnie sie w nim biega. Wszystkiego tego używam zarówno razem, jak i oddzielnie. Niewątpliwie ćwiczenie w dobrych, funkcjonalnych ubraniach to wieksza frajda. 

Mój trening z Anią Szczepaniak z fitnesspt.pl chwilowo przerwany, miałyśmy zaledwie kilka spotkańbo odezwało sie znowu kolano buu:( (wciaż czekam na rehabilitację - połowa sierpnia, no więc ciezko siedzieć na tyłku tyle czasu). Robiłyśmy taki crossficik w sumie trochę, pokazywałam na snapie, pisałam na fejsie, czy na insta na bieżąco. Ale jednak chyba na razie mięśnie będziemy wzmacniać i wysmuklać bardziej pilatesowo hehe;D 
Zobaczymy, widzę się z Anią znowu we srodę lub w piątek, ciekawa jestem, jakie ćwiczenia mi zaproponuje. Nie poddajemy się!
Teraz jestem na diecie typowo skomponowanej pode mnie, porcje zmienione, jem więcej. Trenerka mnie do tego przekonała, a ponieważ jest bardzo, bardzo fajną dziewczyną a ciało ma przepiękne - to postanowiłam się jej słuchać:D
Zobaczymy. Jeśli ktoś jest ciekawy szczegółów - pytajcie! 
Więcej i częściej znajdziecie mnie na Instagramie, Facebooku i SNAPCHACIE: rebellook.


Total look: adidas.pl
Szorty do biegania - KLIK
Top - KLIK
Bluza ULTRA - KLIK
Buty treningowe: KLIK
Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: ,