sunny days












 Ciuch, biżuteria - Mango by Answear.com
żakiet - KLIK, bransoletka - KLIK, spodenki - KLIK, pasek - KLIK, bluzka - KLIK
Buty - Vans by Answear.com
Rzęsy - Marzena/Secret Lashes
Paznokcie - Piuelle.pl

Ze wzgledu na to, że Maks ma nogę w gipsie jesteśmy uziemieni i do końca sierpnia siedzimy praktycznie w domu. Na szczęście jeśli chodzi o opalanko jestem uratowana i nie muszę godzin spędzać na plaży - mam choć namiastkę w domu;D Choć wątła to namiastka to zawsze coś! Moja dzisiejsza opalenizna to fake bake 60 minutes - tym razem sama sobie aplikowałam i za drugim razem wyszło ekstra, polecam!:)
Nogi w takie upały puchną mi jak szalone. Martwiłam się, że będzie widać na fotach, ale jakoś szczęśliwie chyba jest okej:D


A na hasło RBLK15 od dziś do 20.07 otrzymacie 20% zniżki w Answear.com, szczegóły pod linkiem: http://rebellook.answear.com/


Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: