foxy














To pierwsze zdjecia z naszej kolejnej wycieczki po wybrzeżu polskiego morza. Zaczęliśmy od Szczecina (tak, wiem, to nie nad morzem!), by dojechać w ciagu dwóch dób do Jarosławca i wrócić do Warszawy. 
Chcę jak zwykle opisać tego tripa szerzej ilustrujac go fotami, zwłaszcza, że jestem wciaż w niemałym szoku po odwiedzeniu kurortów w pełnym sezonie, o czym już nadmieniałam na moim fejsie;). Szykuję dłuższy tekst, stay tuned:)
Zdjecia robiliśmy w zeszłą sobotę, tuż przed falą upałów. Bardzo polubiłam się z tym płaszczem, jednak na razie wisi i czeka na chłodniejsze dni. Ogólnie look nieco bardziej kobiecy niż zwykle, ale czułam się w nim super. To nowa kolekcja Mohito.
Jak sie Wam podoba?:)

Total look - Mohito

Bluzka z wiązaniem pod szyją  - KLIK
Asymetryczna spódnica z eko skóry - KLIK
Cienki, czarny trencz - KLIK
Torba z zamszu - KLIK

Okulary - Answear.com - KLIK
Rzęsy - Marzena (Vintage Strefa Urody) - Secret Lashes


Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: ,