C&A | the denim



















Całkiem niedawno byłam na fantastycznym lunchu organizowanym przez C&A, podczas którego marka zaprezentowała najnowszą kolekcję jeansów dla kobiet i mężczyzn. Linia ta nosi nazwę THE DENIM i składa się z kilku konkretnych modeli - THE SKINNY, THE SLIM czy THE STRAIGHT to tylko kilka typów spodni, spośród których możecie wybierać. Pojawią sie też te w stylu dzwonów czy luźniejsze - z pewnością dopasują się krojem do każdej sylwetki, a bogata gama kolorów sprawia, że każdy znajdzie tam swoją idealną  parę. Jak dla mnie fajnym zagraniem jest to, że w ofercie są także "zwyklaki" - THE REGULAR. Marka pomyslała chyba o każdym typie sylwetki (damskiej i męskiej) dodano do nich np. opcje typu "push-up" (ja wybrałam właśnie tę). 
Ten przecierany model, który mam na dzisiejszych zdjęciach zainspirował mnie do stworzenia total looku z C&A w stylu miejskiej bohemy, i oprócz tego, że jak widzicie na zdjęciach wciąż spadał mi kapelusz - czułam się w tych ciuchach swobodnie i dobrze.

Reszta stylizacji to dodatki z dobrych jakościowo materiałów - botki na ukrytym koturnie (fantastyczne rozwiązanie) z naturalnego zamszu, rękawiczki ze skóry czy wełniany kapelusz. Do tego dobrałam luźny, klimatyczny coatigan oraz koszulkę i kamizelkę z kolekcji office. Zwieńczeniem tego looku jest zwiewny, cienki szaliczek, jak pewnie zauważyłyście jest to obowiązkowy dodatek sezonu.


Wszystie modele THE JEANS by C&A znajdziecie TUTAJ

Kapelusz - KLIK, coatigan - KLIK, spodnie THE DENIM SKINNY - KLIK, botki z zamszu - KLIK, rękawiczki - KLIK, torebka - KLIK, kamizelka - KLIK, szaliczek - KLIK

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: ,