illuminated


 














Moi przenajdrożsi. Tyle sie u mnie dzieje, że nie mam czasu skrobnać tu nic więcej, bo muszę lecieć.  Powiem tylko, że wszystko pozytywnie! Wkrótce rusza nowa strona, na której będą zarówno stare posty jak, nowe o starej formule i całkiem, całkiem nowe!. Nie zaniedbuję bloga - wręcz przeciwnie, działam na maxa:) Będzie duzo fajnych (mam nadzieję) wpisów. Mam dla Was mnóstwo zdjęć ze stylizacjami i milion planów na nowe posty. 
Tymczasem piszcie mi na facebooku (tu komenty się popsuły i są bardzo kapryśne, nie umiem ich poprawić, ale żegnam sie z nimi tak czy inaczej - będzie DISQUS, ok?:) - piszcie na fejsie - jak Wam się podoba look? 
Ciuchy to odświeżony Top Secret, panie zaczepiały mnie na ulicy i pytały, skąd płaszcz;)



Total look - topsecret.pl
Płaszcz - KLIK
Marynarka - KLIK
Spodine - KLIK


Kolczyki - Apart
nausznica - KLIK
kolczyk listek - KLIK
kolczyk z cyrkonią - KLIK

Buty - adidas Originals

Rzęsy - Marzena - Vintage Strefa Urody x Secret Lashes


Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: