Garance Doré - "Love x Life x Style" - recenzja



Czwartego listopada, czyli dokładnie pojutrze w księgarniach w całej Polsce odbędzie się premiera ksiazki pt. Love x Style x Life autorstwa blogerki i ilustratorki Garance Doré. Miałam przyjemnosć otrzymać ją i przeczytać wcześniej, dzieki temu mam też możliwość opisania tej ksiazki dzisiaj (przy opisywaniu towarzyszy mi ogromny katar, wybaczcie więc ewentualne słowne potknięcia;))


 Książka Garance to podobno "jedyna ksiażka o stylu, jakiej potrzebujesz". O ile w ogóle potrzebujecie książki o stylu, to mogę zgodzić się z tym hasłem. LxSxL to kompleksowo opracowana pozycja. Po pierwsze: zawiera w sobie rzetelną i ciekawą historię autorki, która dzieli się z czytelnikami zarówno relacją ze swojego życia - dzieciństwo, dojrzewanie, jak i smaczkami kariery zawodowej. Wszystko to zgrabnie tłumaczy odbiorcom, w jaki sposób kształtował się jej styl i na czym się opiera. 



 Po drugie: poza opowieścią o życiu prywatnym i zawodowym autorki, w książce znajdziemy zwięźle zebrane i pięknie opracowane graficznie rady dotyczące makijażu. Wyróżnione zostały kluczowe elementy garderoby, na których autorka buduje swoje outfity, a także praktyczne porady dotyczące łączenia elementów z szafy. Wskazówki dotyczą również samei idei blogowania. Muszę przyznać, że i dla mnie, blogerki z czteroletnim stażem w tej kwestii książka okazała się wartościowa.


 To wszystko połączone razem sprawia, że Love x Style x Life Garance Doré to nie tylko interesująca i pieknie podana autobiografia blogerki, ale także opowieść pomagająca osobom poszukującym własnego stylu w  podjęciu prostych, świadomych kroków do jego budowy. 
Na hasło REBELLOOK na stronie znak.com.pl otrzymacie przy zakupie ksiażki 35% rabatu.


Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: , ,