nonou | torby idealne




 










Dzisiejszy post sponsoruje literka N jak NONOU - za tą nazwą kryje się nowa, polska marka, która oferuje customizowane torby z najwyższej jaości skór naturalnych. 
Customizowane? No właśnie. Magiczne słowo, które niektórzy kochają, inni nieco sie go boją, ale powiem Wam, że to jedna z lepszych modnych ostatnio w marketingu opcji - daną rzecz możecie od początku (no, prawie - Nonou oferuje kilka podstawpowych wzorów-baz) zaprojektować po swojemu. Ileż to razy otrzymywałam torebkę (tak, kupuje ich naprawdę dużo) rozpakowywałam i zachwycenie ustępowało rozczarowaniu, bo suwak był w kolorze starego złota (nie cierpię tego koloru!;)). Tutaj, w tym przypadku nie ma mowy o rozczarowaniach - mamy wpływ na każdy, najmniejszy szczegół torby. 
Kolory również są rozmaite, toteż możemy puscić wodze fantazji i stworzyć torbę marzeń. Ja wybrałam skórę tłoczoną we wzór aligatora - po całości i ze srebrnymi okuciami, bo nigdzie nie mogłam znaleźć dokładnie tej idealnej. Wy możecie postawić na kolor, lub wybrać swój idealny zestaw, nawet podszewka jest tu do wyboru.
Jak wspomniałam wyżej, w ofercie znajdziecie kilka bazowych modeli - są to wzory w aktualnych trendach, zarówno codzienne, jak i na wieczór. 
Fajna opcja na świąteczny upominek, jeśli znacie czyjeś upodobania. Albo swoje;D

Torbę zaprojektujecie i kupicie na stronie NONOU.PL

Torba - nonou.pl, płaszcz, sukienka - CONFASHION (kupicie w sklepie projektantki lub na Mostrami.pl), bizuteria - Apart, rzęsy - Marzena - Vintage Strefa Urody x Secret Lashes

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: ,