New Year's Eve look | Elixa watch


















Wprawdzie od Sylwestra dzielą nas jeszcze święta Bożego Narodzenia, ale ponieważ swoją propozycję stylizacji gwiazdkowej już Wam pokazałam, spieszę z nową!  Dziś look na imprezę sylwestrową, na fajne przyjęcie w gronie znajomych lub wieczór w eleganckim lokalu, look alternatywny:)  Podczas, gdy większość stylizacji opiera się na różnej maści sukienkach, ja postawiłam na smokingowy garnitur, bluzkę z dość długim dekoltem i ultramodne sztuczne futerko. 

Jest to dość elegancka propozycja z nutą nonszalancji! Doskonale uzupełnia ją jedyny biżuteryjny element - zegarek na bransolecie Elixa w kolorze złota, masywny, ale minimalistyczny. Był on podstawą do mojego świątecznego outfitu, więc w sylwestrowym również mi towarzyszy - będzie odmierzał czas do godziny 12!

Zegarek - Elixa Beauty - Apart.pl

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: ,