parka | propozycje kurtek od Diverse


















Kto zgadnie, gdzie powstał dzisiejszy post? Kto mieszka w Warszawie, ten wie. Wybrałam sie tam z nadzieję na sympatyczne towarzystwo psów w kadrze, ale niestety nie udało się tym razem - być może dlatego, że ziąb straszny, pogoda szara i w ogóle. 
Nic nie szkodzi - moja stylówka wyszła naprzeciw tej pogodzie - na sobie miałam zieloną, ciepłą parkę khaki od Diverse, otoczona futrem, z dużym kapturem i sznurkami do ściągania, oraz podszyte ociepleniem kozaki. W następnym poście pokażę Wam stylizację z drugą kurtką, którą wybrałam z  kolekcji Diverse na tegoroczna zimę. Będą też propozycje świątecznych prezentów!
Dziś zaś kilka propozycji kurtkowych na packshotach - jeśli któraś Was zainteresuje - zajrzyjcie na stronę, wszystko podlinkowane jest pod zdjęciem:) 

1 - Kurtka Sure - 379,99, 2 - kurtka Mandibula - 399, 99, 3 - Kurtka Jeffa - 329,99,  4 - Kurtka Alveoli - 379,99, 5 - Kurtka Harare - 299,99,  6 - Kurtka Vasa 329,99, 7 - Kurtka Barba - 229,99, 8 - Kurtka Orta - 349,99, 9 - Kurtka Leva - 379,99


Na zdjeciach: 
kurtka - Diverse
 ciuch - SH, 
ocieplane kozaki  - Carinii.

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: ,