pilotka | propozycje giftów od Diverse














Po stylizacji z parką czas na zapowiadany look z kurtką - pilotką. Jest to jedno z moich ulubionych okryć wierzchnich w tym sezonie - jest ciepła, krótka i naprawdę dobrze wykonana. Chodzę w niej dosć często, robi sama całą prostą stylizację, także bardzo polecam - jeśli sie Wam podoba, to koniecznie sobie ja sprawcie:)
Poniżej zaś kilka propozycji prezentowych, jakie znalazłam w sklepie Diverse na Mikołajkowe (tak, dzieciaki zgarneły czapki już teraz) lub gwiazdkowe drobne upominki. Znadziecie tu wybrane przeze mnie propozycje, podlinkowane pod zdjeciem, więcej szukajcie w zakładce "Akcesoria":)
Poszczególne rzeczy z dzisiejszej stylizacji są podpisane na samym dole:)

1 - pasek wiązany w talii - KLIK, 2 - wielka, miękka czapka w pastelowym kolorze - KLIK, 3 - portfel - KLIK, 4 - rękawiczki z naturanej skóry - KLIK, 5 - niebieska czapka z napisem - KLIK
Na sobie mam kurtkę pilotkę - Diverse (KLIK) oraz torbę tej samej marki - (KLIK).
Buty - Carinii, look - golf Zara, buty - Carinii

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: ,