all in good time | albert riele watch







Albert Riele Watch






Albert Riele Watch






Dzisiejsza stylizacja jest inspirowana lookiem stewardessy!  Ten wygląd na podniebną elegantkę w wersji retro przewija sie co i rusz w modowych sesjach znanych projektantów.  Temat samolotów zawsze był mi bardzo bliski, zawsze chciałam być pilotem, choćby awionetki, póki co nie udało mi się nawet za często latać jako pasażer - może w tym roku się to zmieni?
Zdjęcia nie mogły więc być zrobione w innym miejscu - ugościł nas hangar na 13 w Modlinie i  AMC Aviation. 
Moja stylizacja to ołówkowa spódniczka i krótka bluzka z geometrycznymi liniami - nie były sprzedawane jako komplet, znalazłam je w dwóch różnych częsciach sklepu, co bardzo mi się spodobało:) W studiu zamiast niej założyłam krótki, luźny golfik ze stójką, który, moim zdaniem także pasuje do takiej stylizacji. Do tego oversize'owy, dwurzędowy żakiet i kurtka z wełny w tym samym stylu. Pokochałam też te malutkie torebeczki!
Najlepsze jest to, że elementy dzisiejszego looku można swobodnie miksować, są klasyczne, ciekawe i w moich ulubionych kolorach - granat, czerń i białe elementy. Ta stylizacja sprawdzi sie według mnie w róznych okolicznosciach - od spotkania poprzez codzienne wyjście jak i nawet na kolację ze znajomymi. 

Perfekcyjnym uzupełnieniem stylizacji był dla mnie jedyny biżuteryjny element - jak wiecie nie przepadam za nadmiarem błyskotek. Elegancki zegarek Albert Riele z Apart.pl, to taki konkret wśród dodatków, szykowny i inspirujący, mający w sobie to "coś". Muszę przyznać, że stylizacja została nim wręcz natchniona - jak Wam się podoba?

Zegarek - Albert Riele - Apart.pl
 Look - Zara

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja.

Etykiety: ,