racing cars (18+)












 Zabieram Was dziś na przejażdzkę, zainspirowana stylem wyścigów samochodowych pod szyldem Martini Racing. Te zawody kojarzą mi się z adrenaliną, szybkością oraz kobiecą, ale i ostrą stylistyką. Mój dzisiejszy look to hołd dla klimatu, jaki roztacza ta włoska marka organizując znane na całym świecie zawody samochodowe. Jest więc bluzka i żakiet z baskinką, ołówkowa ażurowa spódnica i buty na obcasie (mogę sobie na nie pozwolić - nadal nie podeszłam do egzaminu na prawo jazdy, całkiem mi z tym wygodnie bo wszędzie ktoś mnie wozi;)). 
Smaku temu kobiecemu zestawowi dodają rękawiczki, okulary i skórzana ramoneska, które nieodłącznie kojarzą mi się z samochodowym sznytem. Po powrocie z wyścigów pozostając w klimacie, ale już swobodnie zwalniając tempo możemy rozsmakować sie chwilą.
Martini Prosecco na lodzie w towarzystwie przekąsek to prawdziwe włoskie aperitivo. 
Więcej o fenomenalnej atmosferze Martini dowiecie sie z fanpage - TU.
To bardzo ważne! Pamiętajcie, to druga z trzech moich stylizacji zwiastujacych konkurs ściśle związany z klimatem Martini, wiecej szczegółów juz wkrótce a nagroda będzie super! Stay tuned!
#begindesire #zacznijzmartini

Pamiętaj, by nigdy nie prowadzić po alkoholu!

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: , ,