KONKURS #zacznijzmartini - zakupy z REBELLOOK (18+)








Obiecany konkurs czas zacząć! W ciągu poprzedniego miesiąca przygotowywałam Was moimi stylizacjami na podjęcie zadania, które dziś przed Wami stawiam. 
Pokazywałam Wam wersję w kolorach Martini - głównie czerwieni i czerni, był też look na "Martini Racing" oraz tajemnicza femme fatale. Wszystkie te stylizacje odzwierciedlały moją interpretację świata Martini.
Dziś możecie obejrzeć tu także moją graficzną wizję wymienionych stylizacji.
Teraz czas na Was! Pokażcie nam własną inspirację - prawdziwą atmosferę, jaką roztacza ten włoski brand z ponad 150.letnią tradycją. Zainspirujcie się niepowtarzalnym klimatem Martini!-prawdziwą włoskością, radością życia i niepowtarzalnym Aperitivo.
Warto - czeka na Was nie lada nagroda - zwycięzca najciekawszej według nas pracy otrzyma 2000 zł na zakupy odzieżowe od marki Martini z moim udziałem,  będę towarzyszyć i służyć pomocą i radą podczas tych zakupów!
Mam nadzieję, że skusi Was to do wzięcia udziału, ja już nie mogę sie doczekać tego dnia!

Jak wziąć udział?
Wymyśl swoją stylizację zainspirowaną klimatem Martini. Sfotografuj ją, narysuj, albo zrób kolaż. Zamieść treść na swoim koncie na Instagramie, Facebooku lub w komentarzu pod tym postem!
Dodaj do obserwowanych profile Martini Polska i Rebellookblog
Nie zapomnij dodać znaczników @martinipolska @rebellookblog, a także koniecznie - hasztagów: #begindesire #zacznijzmartini #konkursrblk.  
Macie czas do 12 lutego. Następnie wyłonimy zwycięzców i poinformujemy Was o wynikach w tym poście. Powodzenia!
Regulamin TUTAJ

UWAGA UWAGA WYNIKI KONKURSU:
Dziękujemy za wszystkie nadesłane prace! Bardzo trudno było nam podjać decyzję, bo wiele zgłoszeń bardzo przypadło nam do gustu. Jednak wspólnie ustaliliśmy, że konkurs wygrywa icon.m i jej interpretacja klimatu Martini:)  Zwycięska pracę znajdziecie pod TYM linkiem!
Serdeczne gratulacje!
A przebieg zakupów wkrótce będę relacjonować na blogu:D Stay tuned!





Ilustracje i grafiki są mojego autorstwa.

Etykiety: ,