poster girl












Serio, zaczynam tęsknić za moimi cyckami. Teraqz myślę, że jak już uzbieram 20 tysi to nie będę mieć sentymentów i będę wiedziała na co je spożytkować. Haha
;D
Na sobie mam te buty, które dla wielu będą koszmarkami, oraz spodnie z tej samej półki. Wiem, nie każdy to łyka, ale zapewniam, ze to wygodny look, a normcore jeszcze nie odchodzi do lamusa;)


Spodnie - Levi's 501, buty - Nike Air Max 95 (ja mam męskie 41, tu znajdziecie damskie w most wanted kolorze: KLIK)
Paznokcie - Monia z Piuelle.pl, rzęski - Marzena (Vintage Strefa Urody) Secret Lashes - dzięki dziewczyny <3


Wpis powstał we współpracy z Answear.com, z tej okazji mam dla Was rabat na zakupy tam!

-20% na większość marek

Kod rabatowy: RBLK17

Rabat ważny do 18.09.2015

Szczegóły na: http://rebellook.answear.com/


Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: