Ostro

Gorąco. Najfajniej jest wieczorami, gdy jeszcze jest tak ciepło, ale już nie trzeba mrużyć oczu do oślepiającego słońca. Kolory też wtedy są najpiękniejsze i wszystko wydaje się ciekawsze niż za dnia, naświetlone ale magiczne. Pozornie wszystko jest bardziej wyraźne. Pozornie widzimy wszystko ostro.

Moje ciuchy proste: żarówiasty top H&M, burgundowa spódnica z Cubusa (ten kolor wreszcie noszę;)), trampki z bazarku. luza - SH, trzy rozmiary za duża. Dodatki: torba Krzysztof Kot by Czapka (o której było już dwa posty temu) i naszyjnik, który dostałam od twojeph jako uroczą niespodziankę zrobioną specjalnie dla mnie - negatyw mojego ulubionego naszyjnika. To super miłe, dziękuję!:)
P.S. Nareszcie odkryłam, jak się robi Youtube na szerokość posta:) Moja potrzeba estetyki zaspokojona;)









Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja