grau















Często w moich postach piszę Wam o zniżkach na zakupy w konkretnych sklepach. 
A wczoraj dowiedziałam się o istnieniu strony, która te wszystkie rabaty zbiera i dzięki której możemy wyszukać konkretne i najkorzystniejsze dla nas zniżki. AnswearZalando, Sephora, Douglas czy nawet Komputronik - to zaledwie kilka przykładów sklepów, do których znajdują sie tam rabaty.
Korzystanie z niej jest proste, wystarczy wejść na stronę (kodyrabatowe.pl), wpisać w pole 'wyszukaj' interesujący nas sklep, by wyskoczyła pełna lista obowiązujących w nim, aktualnych rabatów. Wybieramy najkorzystniejszą opcję, klikamy i pobieramy kod rabatowy, który wpisujemy przy realizacji zamówienia w sklepie w odpowienie okienko. Voila. Łatwy przegląd najkorzystniejszych ofert. Będę o tym pamiętać i dzielę sie z Wami, zwłaszcza, że początek listopada to moment, w którym zaczynamy przecież planować świateczne zakupy:)

Moja dzisiejsza stylizacja to cebulka - nie wiem jak u Was, ale tutaj w ostatni weekend wiało, mroziło i ogólnie było źle. 
Jak być może wiecie podoba mi się miksowanie rzeczy z różnych półek, sportowych, kobiecych i rockandrollowych.
Aby nie zamarznąć zalożyłam ramoneskę, którą specjalnie wybrałam sobie ciut większą, by zmieścić pod nią sweter z golfem i bluzę ze stójką z długimi rękawami. 
Kozaki z dzisiejszych zdjęć pochodzą ze sklepu Primamoda - prezentowałam już klasyczne, zamszowe szpilki od tej marki (tutaj post), teraz na chłodniejsze dni stawiam na wyższe, też zamszowe i dopasowane buty. Spódnica pochodzi z SH, mam ją już wiele lat i trochę zaczyna być znoszona, jednak póki co nie znalazłam dla niej godnej "następczyni". Stylizację wieńczy delikatny dodatek w postaci łańcuszka z kółkiem (oryginalnie do zawieszania charmsów) od marki Apart.
Pamietajcie, że w poziome zdjęcia można kliknąć, lub otworzyć je w nowej karcie by pokazały się w większym rozmiarze.
A wszystkie rzeczy ze stylizacji znajdziecie jak zwykle w linkach poniżej.

Kozaki - Primamoda (ten model klik), bluza - Nike.com, sweter z golfem - Wearmedicine.com, srebrny naszyjnik - Apart

Zdjęcia - Łukasz Turek - lukaszturek.com, obróbka - ja

Etykiety: